sunderbyn

hej!
 
har haft tillgång till en dator ett tag nu men jag har inte orkat skriva för jag har haft så ont,
ser att världens sötaste har varit inne och skrivit lite på min blogg ♥       
jag har ju opererat mig som ni ser, så jag har jätte ont i magen så de här blir inte så långt.
just nu ligger jag i sunderbyn i sängen och ser på tv, ska snart gå och lägga mig imorgon  så kommer pappa,oskar och linus och hämtar mig och mamma ska bli jätte skönt att komma hem.
så imorgon kommer jag att börja skriva igen om jag orkar de får vi enkelt se.
nu har jag inte så mycket mera att skriva så vi får väl höras senare då! :)



Kommentarer
Postat av: ' iizzabellholmbom

vrf har du opererat dig? :/<3

2011-04-28 @ 09:21:48
URL: http://iizzabellholmbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0